All is love.

Karen O And The Kids – All Is Love
 
Det här är min klass. Min underbara, fina, roliga, mysiga, goa, dramatiska, begåvade och fantastiska klass.
Jag älskar var och en av dom. Och jag är så glad att jag ska få spendera två år till med sådana härliga människor som alltid gör mig så himla glad.
 
Jag har gråtit så mycket, och varit så arg över att Haraldsbo inte kommer vara den skola som jag åker till varje dag. Och det suger verkligen att vi inte kommer ha flera av våra bästa lärare. Som Åke sa på skolavslutningsdagen "att skiljas åt är att dö en smula". För det är verkligen en liten del av mig som dör varje gång jag tänker på att ingen lyssnar på vad VI faktiskt vill. 
 
Men ändå, mitt i all hjärtesorg över lärare och skola, så måste jag säga att jag är så jävla överlycklig att jag får ha kvar min klass i alla fall. Vi får försöka göra det bästa av situationen. Vi har ju i alla fall varandra.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Stalking igen då hehehe, sneaky bastard som jag är. Men fina, vackra Amanda. Tusen miljoner ton kärlek till dig <3

2013-06-17 @ 18:05:36
Postat av: vanja

fin bild :)

Svar: åh tack, tror det beror på all kärlek i denna bild :)
Amanda Forsell

2013-06-17 @ 21:13:11
URL: http://vvanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0