My my such a sweet thing, I wanna do everything, what a beautiful feeling.

Tänkte berätta lite om Vansbrosimningshelgen. Så här kommer en massa mobilbilder.
 
På fredagen vinkade jag hej då till världens finaste mormor och morfar (och familjen) som skulle på 80-års kalas i Borlänge. Så jag spenderade hela dagen själv i deras hus. 
 
Hade hemmaspa och färgade håret! Så himla skönt. Älskar verkligen när det är nyfärgat!
 
På kvällen gick jag en promenad med Albin runt Elljusspåret. Det var helt magiskt väder. Så himla himla fint.
Kvällen avslutades med en liten utgång.
 
Lördag. Började dagen med pannkaksfrukost.
 
Några timmar senare gick jag och fikade med Matilda, Felicia och bästa farfar. Efteråt gick vi hem till honom och Iréne och pratade i flera timmar om sådant som som jag och min syster fått utstå i flera år. Sådant som förstört oss för resten av livet.
Så skönt ändå att veta att de också lidit för vår skull och att de alltid kommer att stå vid vår sida.
Någon dag ska jag berätta allt för er också kära läsare, det lovar jag.
 
När jag rivit upp flera gamla sår och fyllt igen hålen med tonvis av kärlek gick jag hem till mormor och morfar igen och fixade mig.
 
Så mötte jag upp den här snyggingen. Fina barndomsvännen Lovisa. Vi köpte pizza, satte oss i en park, pratade om allt möjligt och njöt av solen. <3
 
Vi plockade årets första smultronstrå.
 
Och gjorde smultrondrinkar.
 
Och rosenbladsdrinkar.
 
Sedan mötte vi upp fler folk och drog till den bästa festen ever.
Det är två killar här i Vansbro som har köpt en stort jävla kapell som de styr sjuka fester i. Inne i kapellet var det massa discolampor och mysiga soffor utspridda här och där.
Ute på gården fanns det en pool, killar i mankini stod och stekte kålbullar och grillade korv som man fick köpa för en billig peng, soffor var utplacerade, och där satt folk och sjöng, spelade gitarr och bongotrummor. Och det finaste av allt var såklart alla ljusslingor som hängde i träden. Så himla mysigt verkligen. Det är ju så himla kul för att alla är ju verkligen här den här helgen när det är Vansbrosimning.
 
Så där dansade, skrattade, pratade och levde vi under bar himmel tills det blev ljust ute igen. Då gick jag med hem till han som fick mig att känna så här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0