Det finaste som finns.

 
Kärlek [²çạ̈:r_le:k] 
"Kärlek är en känsla som präglas av en stark ömhet och tillgivenhet. Kärlek kännetecknas av en vilja att ge villkorslöst till någon eller något, det vill säga att bete sig altruistiskt. Ett exempel är den känsla som två människor känner för varandra som innehåller en både fysisk och psykisk attraktion. Kärleken kan också bestå av en biologisk attraktionskraft av sensuell eller sexuell natur. I det senare fallet kan känslan vara mer allmän, så kallad romantisk kärlek, eller mer konkret åtrå, också benämnt libido." 
 
I lördags somnade jag bredvid världens finaste kille. Minns att jag log när jag somnade, och gjorde det fortfarande när jag vaknade upp nästa morgon. 
När jag tänker efter har jag nog aldrig gjort det förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0