Jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals.



Pirr i magen. Förväntningar. Känslan när man drar in det där sista djupa andetaget när man ser sin spegelbild sista gången innan man går, man andas ut och granskar sig själv från topp till tå och ens ögon glittrar mer än den stjärnklaraste natthimlen, man ler mot sin egen spegelbild och tänker "nu kör vi".
Tänk att den förväntansfulla, underbara känslan kommer jag känna imorgon. Jag är så övertaggad att jag inte vet var jag ska ta vägen nästan. Jag tycker att förberedelserna är det roligaste av alltihop nästan, underbart! Så här sitter jag med nyfärgat hår, fransk manikyr på tork och sammetslen hud. Kan hålla på med sånt här i flera timmar jag. Men nu ska jag måla på det sista lagret och krypa ner i sängen. För en prinsessa behöver ju sin skönhetssömn.... Ska drömma om pumpor och glasskor. Åh vad jag ser fram emot att se hur fina alla kommer vara imorgon! Puss och god natt mina fina!

Ps. Vi taggar också sista Britsbragden någonsin imorgon! Så sorgligt, men ska tänka tillbaks på hur roligt det varit istället för att deppa! Har även hunnit med att göra två intagningsprov under de dagar jag inte bloggat. På Frisör och Estet media. Båda gick förvånanstvärt bra! Riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: matilda

kan du inte lägga upp bilder på vad du hade på dig på balen ?



älskar din blogg!

2012-06-06 @ 21:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0