I was a dancer all along.

Alldeles nyss slog mig världens bästa tanke. Jag fattar verkligen inte att jag tänkt på det förrän nu.
Den här helgen är det intagningsprov för estet och jag har gått och funderat hela dagen på om jag kanske inte ska gå dans eller musik istället för sam media. Dessutom har jag gått och tänkt på vilket folk jag kommer träffa varje dag på Kristine och vad jag ska göra för att träffa fler folk, eftersom att det kommer gå betydligt mindre folk där än på t.ex Lugnet. En annan sak jag också gått och tänkt på ett tag nu är att jag verkligen måste börja träna och stärka min kropp. Bara man petar på mig får jag ont och om nån slår mig lite hårdare än det var tänkt så kan jag t.om få ett blåmärke. Pinsamt men sant.
Men nu hörrni, har jag kommit fram till lösningen på alla mina problem. Jag ska börja dansa igen!
Nu får jag dock vänta till i höst. Men jag riktigt sprutar av glädje nu!!! Oj oj OJ vad jag saknat dansen inser jag nu. Jag fattar inte hur jag kunde släppa taget om något som är en sådan stor del av MIG. Jag började på dans redan när jag var 4 år men slutade i 5an när jag började på musikal (=dans, sång, teater) som jag gick på i 2 år. Sedan hade jag ett uppehåll på 1,5 år tills jag började i 8an igen. Dock gjorde jag misstaget att välja Disco(?), vilket inte alls är jag, så jag blev sjukt opeppad och kände bara nej. Men nu är jag taggad till tusen och jag längtar verkligen tills jag får sätta min fot på Dansa! i Falun igen!!! För att ni ska förstå vad jag menar får ni en liten film med några danser från förra terminen. Njut!

1. Modern 2. Commerical 3. Street

Dessutom får jag chansen att träffa mina fina och bästaste Anna och Maja. Hade tyvärr ingen video med Maja, men Anna ser ni på den sista dansen. Svart skinnjacka och gröna byxor har hon på sig. Jag tror att ni kommer se rätt snabbt vem som är hon för hon är brutalt jävla bra. Seriöst, varenda gång jag ser den dansen blir jag så himla stolt över henne!! Jag ryser ända in i benmärgen och jag får nästan tårar i ögonen! Jävlar vad bra du är vännen!

Kommentarer
Postat av: Anna :D

Åhh vad glad jag blir nu Amanda!! Du typ höjde mitt självförtroende med 75%!!!!! puss på dej gumman!!!<3 och det ska bli så himla kul att du ska börja på dansa i falun igen och att vi ska gå på samma skola!!!!!!!!

2012-03-25 @ 12:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0