Long train running.

En osminkad och trött Amanda på tåget igår.

Hejsan svejsan! Finaste åkte vid halv sex och sen dess har jag städat och pluggat engelska. Ska skriva ett tal som ska ta mellan 5-8 minuter. Gissa vad jag ska prata om?? Secondhand såklart ;) Finns faktiskt massa intressant om det på erikshjalpen.se! Så fin historia om Farbror Erik och hemska historier om barnen pengarna går till som verkligen får en att tänka till osv.
Imorgon börjar jag klockan tio! Jag och Victoria ska till Restauranglinjen på Hushagsskolan i Borlänge. Blir fint det! Har fortfarande inte bestämt vad jag ska gå. Dessutom har jag börjat fundera på Sam- media också. Hur ska det här sluta....? Ska ju vara inne om mindre än 2 veckor så ja. Panik. Men det ska nog ordna sig, bara att välja om annars ju. Inget mer med det. Har börjat försöka att inte få så mycket panik över allting. Hatar stress mer än något annat. Allt ordnar ju sig ändå alltid till slut.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Estet på haraldsbo! Just do it ;)

2012-01-25 @ 21:30:53
URL: http://josefinenilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0