My love.


Du är mitt allt min finaste vovve. Tack för allt du ger mig. Så mycket skratt, blöta pussar, lek, smutsiga byxor, dregel på mitt täcke, stora tassar runt mitt ansikte tidigt på morgonen, beiga hårstrån på mina svarta kläder, massa knas, långa promenader, uppäten mat så fort man kollar bort, en axel att gråta mot och överdrivet mycket gos. Jag kommer aldrig glömma den dagen då jag var så ledsen. Tårarna rann ner för mina kinder och näsan rann den med. Du hoppade upp i min säng, kollade på mig med dina stora bruna varma ögon och slickade försiktigt bort tårarna på ena sidan. Sedan andra. Tårarna fortsatte rinna men du fortsatte torka mina tårar tills mitt gråt avbröts med ett skratt, och du borrade in din nos i halsen på mig och din svans viftade mer än någonsin. Du är världens bästa vän. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0