Guldkorn.

Jag har världens finaste familj ändå. Som verkligen bryr sig om mig och finns för mig i alla lägen. Kom och tänka på 3 fina stunder från de senaste månaderna som jag alltid komma ihåg.

Det var samma dag som V gjorde slut. Såklart var jag väldigt ledsen och grät en hel del. Underbara mamma kom in med glass och mormor i telefonen. Ludde hoppade upp i min säng och bokstavligen torkade min tårar. Han slickade först ena ögat, sedan andra, sedan min näsa som också rann och bara attackerade mig med en massa pussar. Snacka om att vovven är typ mänsklig. Världens bästa vovve är det.

Goaste mormor ringde ju som sagt och vi pratade länge och sådär, också sa hon "Ja jag och morfar satt och pratade igår också sa jag det Har det varit helg? Nej Amanda har ju inte varit här" också skrattade hon världens gulligaste mormor-skratt. För er kanske det låter som vad som helst bara. Men det är så gulligt att dom verkligen saknar mig och vill att jag ska komma dit på helgerna.

Kan lägga in en liten +grej också. Morfar brukar alltid säga "Vad som än händer så är vi alltid vänner. Alltid vänner. Du kan alltid komma hit det vet du". Det säger han jämt. Känns så skönt att jag vet att de alltid finns för mig om något skulle hända. Bästa morfar. Alltid vänner.

Värmen som uppstår inombords när ens 4-åriga lillasyster säger "Vad fin du är Amanda" och ens 6-åriga lillebror instämmer "Ja, du är den finaste" när man är osminkad, har håret i en tjofs och går runt i en stor tröja och strumpbyxor. Sötbarn. Att veta att man är tonåringens (om några timmar, weho) förebild känns ju också i hjärtat. Bästaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0