Brainwashed.

Är jag den enda som ibland får helt kaos i hjärnan? Man känner att man vill göra så himla mycket, men det finns varken tid eller ork. Kan bero på att jag är sjuk i och för sig. Då vill man inget hellre än att gå och och göra nåt istället för att ligga i sin säng och kolla på film hela dagarna (vilket man annars skulle dö för om man var i skolan). I alla fall det här kaoset känner jag i hjärnan just nu, var på väg att skriva några saker jag vill göra men det är alldeles för många som känns lite privata. Så vi skippar det och jag gör istället det jag vill komma fram till: skriva en lista. En lista på allt - så att jag verkligen reder ut tankarna. Det behöver inte bara vara på saker jag vill ha eller blogginspiration, utan även saker som jag ska göra, ser fram emot, som bara gör mig glad, eller som t.om gör mig arg/ledsen. Där kom vi in på en till sak. En riktigt bra sak när man är arg eller ledsen är att skriva upp varför man är arg/ledsen, vad man kan göra åt saken, hur man känner och hur man ska göra för att reda ut det. Funkar verkligen.
Jag ska också köpa en ny bok för blogginspiration! Känner mig otroligt taggad till det, på nåt vis, wiho!!
I alla fall, skriva av mig lite är precis vad jag ska göra nu. Om mycket. Så nu vet ni var jag kommer befinna mig i någon timme framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0