Well, I'll never be your lover, I only bring the heat, company under cover, filling space in your sheets.

Skjorta - Second hand / Kjol - Mormor som sytt / Underkjol - Mormors gamla 
 
Förra tisdagen var jag hos Lust och Fägring och satt sminkmodell. Omg det är så skönt verkligen. Det är fjärde gången jag gjorde det nu, och det är lika roligt varje gång! Vart själv väldigt väldigt nöjd också. När de sminkat färdigt var det en som utbrast "men åh vänta lite!!!" Och så började hon snabbt knåpa ihop en frisyr. När hon var färdig sa hon "sååå, nu är du redo för bal!!". Alltså haha aw, dom är så goa.

Kommentarer
Postat av: julia jedeberg

SV: jag hittade den på h&m! dock på rean... in och kika om du hittar en! 75:- fick jag för den! snacka om värt!!

2013-10-13 @ 12:01:01
URL: http://juliajedeberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0