If I seem to be afraid to live the life that I have made in song, it's just that I've been losing so long.

Jacka - Second hand / Sammetskjol - Mormor som sytt / T-shirt - Second hand / Skor - Second hand / Sammetssnodd - Mormor som sytt / Ryggsäck - Second hand
 
 
Hej fina kära ni!
Ni anar inte hur mycket jag stressat, planerat, peppat, panikat och planerat ännu mer de senaste veckorna, haha gud. Har varit på vippen till att bryta ihop så många gånger, men har hela tiden fått tänka "NEJ!!!!! det finns ingen tid för känslor nu!!!!". I'm living a busy life, men det är så sjukt roligt också så jag ska inte alls klaga! Det känns som att jag lever i någon typisk Blair-värld eller någonting. Nu har jag i alla fall några dagar som jag ska försöka att andas ut lite på. Så då kanske det dyker upp något inlägg här, håll koll!
Nu ska jag göra mig en kopp te, lyssna på Céline Dion (som alltid när jag är stressad) och planera in lite grejer för den kommande veckan. Hoppas att era liv är tipptopp, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0