I don't have to please no one, and I don't give a damn.

Linne - H&M / Shorts - Mormors gamla / Keps - Secondhand / Kängor - Din Sko
 
Tänkte berätta en hemlis för er. Kepsen/hatten som jag har på mig var inte svart från början. Den var blå.
Och den är målad med svart skokräm så den luktar inte så gott, så att säga. Haha.
 
Idag har jag känt mig fett cool, träffat CHARLIE GUSTAFSSON (ni vet han från Livet enligt Rosa???) som spelar in en film på vår skola, blivit kär (i honom, oh my), fått sovmorgon, haft väldigt roliga lektioner, skrattat på estetisk kommunikationen och fått umgås med resten av estetarna, sett Flugornas Herre på svenskan, dansat tills jag känt mig alldeles genomlycklig (och genomsvettig) på allra sista danslektionen :'(, solat, en fågel har bajsat på mig, jag har plockat blommor, blivit väldigt arg, gråtit, pratat i telefon med hon som alltid säger så bra saker (Jessica), fotat, och här sitter jag nu. Ska kika på några avsnitt av Sex and the city sedan sova. Hoppas att ni inte haft en fullt så "berg-och-dahl-banig" dag som jag. Puss på er. 
Ps. Ursäkta min slarviga svenska, skyller på att jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0