Dry your smoke-stung eyes, so you can see the light, staring at the sky watching stars collide.

Den här koftanfyndade jag på Röda Korset i torsdags för 50 kronor! Känns så himla skönt att ÄNTLIGEN ha hittat den perfekta vita koftan!! Nu fortsätter jakten på en svart...
 
Her på er finaste ni!
Hoppas att er Valborg var as fet!! Det var verkligen min! Hade så himla roligt verkligen!!! Tog dock inga bilder, synd nog. Kameran får följa med nu i helgen istället!
På lördag ska jag upp tidigt för att åka till Leksand på secondhandrunda med min finaste Alva. Så himla mysigt!! På kvällen blir det grillning hos Jessica med massa sköningar! Och på söndag ska jag jobba, sedan ska jag på Matildas dansuppvisning, så den här helgen bjuder på massa roligheter. Hoppas att ni också får en fin helg, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0