I'm just a teenage dirtbag baby, like you.

Tröja - Secondhand / Byxor - Secondhand / Skor - Secondhand / Mössa - BikBok
 
God morgon fina ni!
Just nu sitter jag på bussen från Vansbro på väg till Falun och skolan. Hade inget annat för mig igår så jag tog bussen till mormor och morfar för att få lite energi (och för att jag behövde hjälp att sy om en klänning som jag ska ha ikväll haha). Ikväll blir det festligheter med alla goa musikare och nästa helg med hela estet. As fett! Ska försöka att hålla uppe uppdateringen och lägga ut lite bortglömda bilder. Det är så himla svårt verkligen, det kommer alltid något emellan.. Ni får ha överseende helt enkelt, puss.

Kommentarer
Postat av: alma

Kan inte du lägga upp bilder på hur dina bikinisar/baddräkter ser ut? Och säg till din syster att fortsätta blogga!!
Ps: snyyggg!

Svar: haha åh, nu har ju kanske inte jag dom snyggaste bikinisarna (måste köpa mig ett par nya nu till sommarn) men det kan jag visst göra!! :) jag tycker också att hon ska fortsätta, har verkligen tjatat på henne men hon tycker inte att hon har tiden och då är det väl så.. men jag håller med dig, det är verkligen tråkigt!
tack, vad glad jag blir! :)
Amanda Forsell

2013-03-24 @ 10:11:31
Postat av: fanny

men hur snyyygggggg är inte du kvinna!!? :o :*

Svar: åååh tack detsamma goding!!! puss
Amanda Forsell

2013-03-26 @ 08:04:19
URL: http://fannyybergman.devote.se
Postat av: Anna

kan du inte lägga ut bilden från balen när du slutade nian???:) kram!

Svar: just ja, det har jag ju inte gjort.. hehe. absolut kan jag göra det!!! :) stor kram
Amanda Forsell

2013-03-28 @ 23:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0