Hair of gold and a neck of pearls, it's flapper girl.

På väg till Biblioteket gick förbi Larshans antik och kuriosa, där de har så himla coola grejer! Dock väldigt dyrt. Men dessa örhängen lyckades jag få för 20 kr!
 
(Parfymflaskan fyndade jag på Myrornas för 15 kronor för ca ett år sedan och tygblommorna, som jag fyndade på Erikshjälpen i Jönköping sist vi var där,
är några av de tygblommor jag har i en glasburk vid min spegel. De ska få pryda mitt skåp i skolan tänkte jag!)
 
Så himla blingbling. Ska ha på mig de imorgon kväll tänkte jag!

Kommentarer
Postat av: Lisaaaaaa

amanda! du lovade att lägga ut bilder från nians skolavslutning!! vill så gärna se!! kram <3 <3

2013-06-26 @ 12:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0