Du var fräknig som jag fast med uppnäst och glad, för du skrattade nästan jämt.

Igår tog jag bussen till Björbo för att träffa min saknade vän Erik. Vi började med att gå en promenad för att hitta ett bra outfitställe!
 
Sedan tog vi cyklarna till pizzerian.
 
Typ världens skönaste väder!
 
Dock väldigt knottigt!! Så till slut fick lov att sätta oss inne.
 
Önskar att alla fick ha en vän som gör en så där otroligt glad, jämt. Så himla fin person verkligen.
 
Någon timme, en pizza och tusen skratt senare cyklade vi hem igen under en sockervaddshimmel.
 
Sedan spenderade vi någon timme i deras otroligt fina och mysiga kök (hela deras hus är som en dröm) med glass, en stor kopp te och hans fina syster Lisa. Så himla mysigt.
När klockan slog två satte vi på en film (som jag fick sitta och skratta till själv för att Erik somnade haha), men till slut somnade även jag.
 
Imorse åkte jag med Erik, som skulle kika på folkrace, in till Vansbro. Och jag drog mig vidare till mormor och morfars hus, som på sommaren nästan ligger gömd under all grönska.
 
De ljusrosa pionerna hade äntligen slagit ut!
 
Mormor bjöd på god mat som vanligt!
 
Vid fyra-tiden tog jag bussen hem till Falun igen och nu sitter jag nyduschad i min säng och ska snart lägga mig. För nästa vecka ska jag jobba på simskolan. Så himla kul!!
Ser fram emot att få bli lite brun också haha. Ska försöka tidsinställa lite inlägg innan jag lägger mig, så att ni får något att läsa under den här veckan. Massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är världens finaste tjej verkligen!
Du får hälsa på snart igen :)

Svar: men detsamma goding <3det gör jag så gärna! :)
Amanda Forsell

2013-07-01 @ 00:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0