She was flower bound, one of a kind.

Tröja - Märket Stockholm / Kjol - Second hand / Blomma - H&M
 
Hej hjärtegull!
Precis innan vi åkte till Gotland vann jag min första auktion på tradera!!! Tjoho! Så den här fina tröjan på bilderna ovan låg och väntade på mig när vi kom hem. Så himla himla fin. Drömsk på nå vis. Livet är också rätt drömskt just nu. Har haft så himla många fina kvällar irad, i typ en månad och känner bara att så här borde livet alltid vara. Åker runt om i Sverige och är nästan aldrig hemma, vilket är typ det bästa ever. Så himla skönt att komma bort från Falun ändå. Just nu befinner jag mig i Björbo och ska snart till Kupolen med två lyckopiller.
Puss, hoppas att ni mår bra!
 
Ps. Det är många som har tjatat om bilder från Gotland, och jag lovar det kommer! Kommer att lägga upp lite i taget. Men man måste passa på att leva lite också, så det kanske inte går supersnabbt. Men jag lovar, det kommer. Ska inte vara lika seg som med balbilderna, jag lovar, haha.

Kommentarer
Postat av: Ebba D

FAAAN DÅ VAD SNYGG DU ÄR

Svar: men ååååh ebbiz, rakt tillbaks på dig!!!!!! älskar att du kommenterar jämt, du äger, puss!
Amanda Forsell

2013-07-31 @ 17:36:52
URL: http://compitum.devote.se/
Postat av: Anonym

Duu... Undrar bara om du kunde lägga upp Gotland bilderna imorgon för jag åker imorgon till Spanien och då vill jag hinna se de för jag kommer hem då precis innan skolan börjar :) bara om du vill alltså

2013-08-01 @ 23:01:53
Postat av: Anonym igen

Ps: åker imorgon klockan 20.00

2013-08-01 @ 23:02:32
Postat av: HEJ HEJ HEJ!

hej hej hej så att säga :*
tänkte bara fråga när du ville lägga upp bilderna? inte för att du ska känna press, verkligen, känn INGEN press och gör det när du vill men det var ju bara så att jag undrade lite :)så när du har tid och eller lust så kan du ju lägga upp bilderna?
har du bilder på Matilda t.ex? ;) hahah asså ja... bara undra liksom :** puss på dig snygging

Svar: hej!! :) bilderna kommer så småningom, ha tålamod! bilderna på henne ligger uppe på hennes blogg :) annars kommer det att dyka upp lite bilder på henne från farmor :) kramis!
Amanda Forsell

2013-08-07 @ 21:54:24
Postat av: Anonym

Fin tröja! :)

Svar: tack så mycket!! :)
Amanda Forsell

2013-08-11 @ 12:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0