You say that i need therapy, well, my darling, so do you, don't need for you to tell me what is wrong in all i say or do.


Polo - Klädbytardagen (Gina Tricot) / Jeans - Matildas (secondhand) / Skor - Secondhand
 
 
Hej på er mina fina!
Jag och Erik smet iväg från resursmatten för att ta dessa bilder. Tack tack återigen! Kul med en outfit i skolmiljö. Älskade HBO.
Har haft en himla bra vecka, är äntligen klar med alla inlämningar och hade världens mysigaste Alla hjärtans dag igår! Älskar mina vänner så himla mycket!!! Ni ska få bilder från det och från Isaks och Kevins födelsedagsfest. Ska försöka hinna med det nu i helgen men har två prov på tisdag och onsdag nästa vecka och har utbildning mellan 09:00-18:00 både lördag och söndag +jobbar måndag. Så vet knappt hur jag ens ska hinna med att andas. Vi hörs när vi hörs helt enkelt, stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0