We lie beneath the stars at night, our hands gripping each other tight.

Igår gick jag runt med margaretaflätor och min allra finaste blomkrans, jobbade (som varje måndag) och drog hem till honom.
Och som varje gång efter vi träffats känner jag mig mer levande än någonsin. Behöver verkligen den där känslostormen.
 
Har tänkt på en sak. Ni vet Melissa Horns låt Jag saknar dig mindre och mindre. Där sjunger hon "har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av". Men hur gör man när det man blir ledsen av går i samma klass som en och man tvingas se det (den) hela, hela tiden sex timmar om dagen, fem dagar i veckan? Om någon har något bra svar på den frågan är ni hjärtligt välkommna att säga det till mig. Kram på er alla fina.

Kommentarer
Postat av: jennifer

ja och min kille gjorde slut för snart 1 år sedan men inte en dag går utan att jag tänker på honom kanske är det för att vi går i samma klass. det är sjukt jobbigt jag vill liksom inte gå till skolan för ja kommer inte över honom. och jag kan inte glömma hur jäkla gullig han kunde va när vi låg i sängen och gosade och hångla hur han kunde komma me dessa söta kommentarer som gjorde att jag blev kär på nytt. alla säger att livet går vidare men jag är liksom inte så säker på om jag verkligen kan gå vidare utan honom jag gråter över honom sisådäär varje dag ochvarje gång jag ser hans perfekta ansikte så dyker även gamla minnen upp både bra och dåliga, ett bra minne var ju en dag ja sent kommer glömma vi låg på en brygga en sen sommar kväll vi hade tagit ett kvälls dopp och vi låg och hångla och han stanna och kolla på mig med en blick som liksom skreeek perfektion och han sa då att han älskade mig för första gången sen gjorde vi De där för första gången också om du vet vad ja menar? och det var underbart men när jag ser honom så dyker somsagt dåliga minnen också upp tex den gången han såra mig rejält han hade varit på nån fest samma kväll han sa att han va sjuk till mig sen får ja en bild skickad till min min mobil där han står och kysser en anna tjej då kände jag hur ja var nära på att tappa det. vårt förhållande va underbart innan det hände, vi hade underbara mys kvällar underbara party kvällar och vi hånglade och smekte varandra konstant och vi hade underbart sex väldigt ofta också är det konstigt att man saknar sexet liksom? det var ju heaven men vet inte om du tkr det är konstigt men aa ahaha okej detta blev sjukt lång men jag kollade igen ditt arkiv och såg detta inlägget och ja behövde även skriva av mig lite hoppas inte du tror jag är galen nu haha kram fina amanda din blogg är super och jag bara älskar din stil och du verkar även va en super fin tjej:)

2013-05-14 @ 20:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0