Then we grew a little bit and romanticized the time I saw flowers in your hair.

Päls - Secondhand / Väska - Secondhand / Skor - Secondhand / Blomdiadem - Gjort själv / Brillor - Secondhand
The Lumineers – Flowers In Your Hair

Så här gick jag klädd en dag förra veckan någon gång. Kände mig otroligt hippie.
Idag har jag varit och bytt till mig lite nya kläder med de flesta tjejer i min klass, haha älskar att alla är så secondhandiga, på Klädbytardagen på Arenan. Underbart event verkligen! Efteråt fikade vi och lyssnade på våran kära klasskompis Wanja som spelade och sjöng. Hon är världens duktigaste seriöst. Man får sådana rysningar. Är så stolt över att få ha sådana duktiga, och supergoa, personer i min klass! Gick en sväng på stan med Alva och Ebba också. Köpte nytt smink, nya sminkborstar och lite sånt välbehövligt.
Nu ska jag börja göra mig iordning inför kvällens roligheter och dra mig mot Alva och sedan Hilda för att baka tårta innan det blir dags för lite födelsedagsfirande för två klasskompisar! Jädrar vad kul det ska bli!! Hoppas att ni har en fin lördag, kram på er!
Ps. Det kommer att komma upp två, kanske tre, inlägg under kvällen (bla gårdagens outfit) så håll utkik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0