Some days I feel like I'm wrong when I'm right, your mind is playing tricks on you my dear.

Tröja - Secondhand / Byxor - Secondhand / Skor - Secondhand
 
Går omkring osminkad och i mina glasögon om dagarna. Mina ögon tål inte linser för tillfället. Men trivs så bra i mina brillor så det känns helt okej! Idag har jag sett en väldigt fin film (The perk of being a wallflower, se den!!!), övningskört, ätit tacos, pluggat och städat mitt rum. Nu ska jag tända lite ljus, sätta på sådan där musik som är så vacker att det gör ont i hjärtat (tex den här) och måla naglarna. Kram på er gosisar.

Kommentarer
Postat av: all yours, ebzor frisse

hej panda, Tänkte smsa men kanske kul med en kommentar här istället hehe. vad ROLIGT att du kör igång igen!! har ju trots allt följt den ett tag osvosv ;-) vilket jag ska fortsätta göra!! keep on blogging, see you tomorrow my love. puss <3

Svar: haha aaaaw, gulle du dodiiii!!!! vad bra att du tycker det!!!! SAKNAR DIG, ses imorgon, massa pussar <3
Amanda Forsell

2013-02-03 @ 21:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0