En väldigt fin lördag.

(ursäkta bildkvalitén)
 
I lördags hade jag ju som sagt utbildning i och med mitt jobb (simtränare åt 5-7-åringar på Lugnet) mellan 09:00-18:00. Himla länge, och himla kul.
Vi höll till på Scandic och det här var all mat jag proppade i mig under lördagen och söndagen. ÅÅÅÅH SÅ GOTT.
 
Sedan åkte jag och min kära syster vidare till pappa där vår älskade farmor var barn- och hundvakt. Där bjöds det på så här god mat!
 
Jag hade på mig ett par väldigt fina örhängen som jag fått i julklapp för många år sedan. Tror det var första gången jag använde dom haha.
 
Jag hade med mig alla hjärtans dag-presenter till mitt lilla hjärtegull.
 
Fick även tidiga födelsedagspresenter av farmor. Så vackert halsband med matchande ring och biobiljetter. Blev så glad!!
 
Sedan åt vi en perfekt kladdkaka till efterrätt..
 
..och tittade på melodifestivalen.
 
Efter melodifestivalen gick det en väldigt bra serie som hette Mr Selfridge. Så otroligt vackra miljöer och kläder. Satt som förtrollad hela avsnittet. Se det!
 
Sedan sa vi hej då till farmor, gosevovven och Sara och tog bussen hem.
 
Vi kröp upp ihop under täcket i Matildas säng och pratade om allt mellan himmel och jord och skrattade tills vi grät.
Finns ingen jag kan skratta så mycket med. Min fina bästa vän, andra halva och syster.
 
Klockan var egentligen alldeles för mycket, men gosade lite med mitt hjärta innan jag gick och la mig utmattad men lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0