Collecting names of the lovers that went wrong.

Några bilder från min instragram. Heter amandasonja där.
 
Folk frågar mig hela tiden hur jag mår, och som det alltid är med livet är det både upp, och ner. Ibland mår jag så där dunderbra, och då är det så bra att det bara pirrar i hela kroppen av lycka. Men oftast är jag liksom bara halvglad. Känner mig tillfredsställd, fast inte hel, om ni förstår vad jag menar. Försöker fylla igen hålen med shopping, pysslande av blomsterkransar och killar. Det funkar fint just nu, men håller nog inte i längden. Ska bo hos min "vän" nästa vecka. Tror det blir väldigt bra. Behöver någon som kan hålla om mig om nätterna. Förutom det har jag väldigt fina vänner som alltid ställer upp för mig. Hade en otroligt jobbig pms den här veckan, och då var dom där och strök en över ryggen, kramades, fikade, skickade söta sms och stod ut med mitt gnäll. Världens finaste och bästa.

Kommentarer
Postat av: Alma

Kan inte du lägga upp ett inlägg med bara massa bilder på olika outfits... Typ outfits på det du tycker är allra finast, och såna som vi (som läser bloggen) aldrig har sett förut? Och bra/bästa fynden du gjort på olika affärer och secondhander??? :D

Ps: du är min största o absolut bästa inspiration någonsin!!! Skulle bli tacksam om du ville göra ett sådant inlägg :) pusss

Svar: åh vad jag blir glad att du ger massa massa tips!!! så himla kul att du blir inspirerad - det är verkligen den finaste komplimangen man kan få! <3 ska försöka göra något sådant när jag får tid, kram på dig!!!
Amanda Forsell

2013-04-19 @ 16:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0