♥ Alla hjärtans dag. ♥

På Alla hjärtans dag hade jag bjudit hem några kära vänner till mig för lite knytis. När man kom in i hallen fick man ta en välkomstdrink.
 
Så här fint hade jag och mina kompanjoner Corinne och Isac dukat.
 
Folk hängde i trappan. Åh det ser så himla mysigt ut!
 
Vackraste, finaste, bästa Corinne. Min solstråle.
 
När alla kommit och allt var uppdukat på fat var det äntligen dags att fika!!!
 
Dog matdöden typ hundra gånger om. Så himla gott. Vi har väldigt duktiga bagare och bakerskor i våran klass!
 
Så här roligt hade vi hela hela tiden. Mina bästa!!!!
 
Corinne och Isac. Tack återigen för all hjälp!!
 
Cornelia och Lisa.
 
Wanja och Ebba.
 
Maja och Ebba. Mysigaste bilden.
 
Hilda och Maja. Gosisar.
 
Lisa och Maja. Så fina.
 
En skrattbild på mig och goaste Majs.
 
My lovely Alva och jag.
 
Alva och Maja.
 
Kevin, Hilda, Maja, Maja och Alva. Så himla goa.
 
Maja, Hilda och Alva. Snyggelisnygga.
 
Kevin.
 
Kevin och Hilda. Finaaa.
 
När alla gått hem la jag mig på golvet, tog ett djupt andetag, kände basen pumpa i hela kroppen (med en blandning av lyckorus)
och bara njöt av den underbara känslan de här fina personerna ger mig. Är så tacksam att jag har dom i mitt liv. Jag älskar er så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0