365 days of breakfast.

 
God morgon! 
Ofta när jag vaknar känner jag mig sugen på någonting. Men i och med att jag är sjuk känner jag absolut ingen som helst matlust. Nu har jag i alla fall börjat känna mig hungrig, vilket är positivt! Jag vet att det finns många där ute som inte kan äta frukost på morgonen, sedan finns det dom (jag tex den här morgonen) som står och öppnar kylskåpsdörren, frysen och skafferiet minst tio gånger men som ändå inte kommer på vad dom vill äta. Så därför mina kära vänner tänkte jag dela med mig av den bästa bloggen i världen. 365 days of breakfast. Hon bloggar dock inte just nu, men hennes arkiv finns fortfarande kvar och det är den mest inspirerande och finaste bloggen som finns. Dessutom länkar hon en superbra morgon-pepp-låt för att man ska komma igång på morgonen! Helt underbar blogg verkligen. Klicka in på den - ni kommer inte bli besvikna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0