You’re a little firefly, I love you more than I can say, no I’ll never fly away.

Polo - Klädbytardagen / Kjol - Second hand / Skor - Second hand / Örhängen - Second hand
 
 
Hej på er!
Igår fick jag reda på en så himla rolig sak!!!! Jag ska sitta i styrelsen för elevkåren på Lugnet nästa termin!!!!!! Jag hoppade runt och skrek himla länge innan jag kunde försöka sansa mig och svara "ja självklart!!". Jag är så himla himla taggad att jag nästan spricker av alla ideér!!! Ska verkligen göra mitt yttersta för att de här två åren ska bli så roliga som möjligt för alla på Lugnetskolan!

Kommentarer
Postat av: Julia

Lägg upp bilder från nians bal!:) du var så himla fin då, har sett bilder på facebook:)

2013-04-12 @ 12:40:45
Postat av: JONI

ÅÅÅÅÅGHHHHKJDKLJEtjn vilka FINA bilder!!!!!!!!!!!!!!!!! De när du snurrar <333

Svar: ååååh vad du är go!!!! detsamma finaste joni, tusen kilo kärlek <33333
Amanda Forsell

2013-04-15 @ 20:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0