Tenuous at best was all he had to say.

Klänning - Secondhand / Jacka - Secondhand / Hatt - Indiska / Halsduk - Indiska / Väska - Secondhand / Skor - Secondhand
Andrew Bird – Tenuousness
 
Hej godingar!
Vad himla kul att ni verkligen skriver vad ni vill att jag ska blogga om, sånt är ju himla roligt! Dock känner jag ibland att vissa förslag blir så himla mycket likt alla andra bloggar.. Men ska verkligen försöka knåpa ihop lite inlägg med en blanding av era önskemål och vad jag själv tycker ser bra ut, perfektionist som jag är.
 
Idag har jag pluggat en hel del och varit på modevisning med mormor. Väldigt roligt! Nu tänkte jag ta mig ett bad och njuta av att jag är ledig imorgon. Kram på er finaste ni!!

Kommentarer
Postat av: Alva

Kan inte du börja med collage? :) skulle vara så himla kul!! Du kanske kunde testa göra ett idag? :D puss!

Svar: jag tycker att det är mycket finare och roligare med större bilder :) då det dels fyller ut inlägget och det blir mer för er att titta på, och man ser bilderna mycket tydligare när de är stora :) så jag antar att du får vänja dig vid många och stora bilder! :) stor kram!
Amanda Forsell

2013-05-02 @ 16:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0