Inside they might feel sad and wrong.

Alla från secondhand förutom nummer fyra som är från Ur & Penn för några år sedan.
 
Har hamnat i en örhängenperiod. Så har väl hunnit samla på mig dessa under en månad ca. Har ju så himla mycket komplex över mina öron så har ju försökt att dölja dom så mycket som möjligt, men börjar komma över det nu, så himla skönt! Och det är ju så snyggt med örhängen verkligen!
 
Imorgon ska jag ta bussen härifrån 04:45. Det blir intressant att se hur det ska gå. Har nämligen bott hos mormor i stort sett hela veckan. Så otroligt skönt att få ladda batterierna, så att säga. Anledningen till varför jag måste ta en sådan tidig buss är för att alla estet- och naturettor ska till Gävle imorgon på någon miljögrej. Det blir nog roligt!
 
ps. bilderna från modevisningen ska jag försöka få upp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0