I'm gonna fly like an eagle, away from the city lights, flying into darkness, I'm chasing the silence.

Boomerang, 5:-
Det kan aldrig bli för mycket glitter.
 
Erikshjälpen, 30:-
Älskar verkligen färgen, tyget och mönstret.
 
Erikshjälpen, 30:-
Detta fick bli en present till Gabriel eftersom att han passade bättre i den. Jädra snygg alltså!
 
Boomerang, 5:-
Den här tillhör helt klart en av mina snyggaste koftor. Älskar kombinationen av mysigt och snyggt.
 
Erikshjälpen, 25:-
Att en halsduk kan vara så vacker.
 
Erikshjälpen, 75:-
Världens mysigaste jacka!!!!!!! Utan någon som helst överdrift. Har någonstans i min fantasi fått för mig att det skulle vara himla fint med en beige/ljusrosa jacka, det visade sig stämma himla himla bra!

Erikshjälpen, 20:- & 15:-
Galet snygga båda två. Kommer nog få mycket användning av dom.
 
Kastas mellan stress, panikutbrott, tårar, skratt, fina stunder och ord, äventyr, mys, pirr och klumpar i magen. Men antar att det är så min vardag kommer se ut nu ett tag framöver. Tror det kallas gymnasiet.
För övrigt har Urban Cones nya album gått på högsta volym hela dagen idag. Vilka duktiga killar. Helt sjukt. Underbart album verkligen!! Klick. Just nu är nog The Prom min favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0