You know you love me, XOXO, Gossip Girl.



Hej på er!
Igår befann jag mig i sängen hela dagen med älskade underbara Gossip Girl och detsamma gäller nog idag. Var ute och fotade i bara klänning rätt sent i onsdags så jag drog såklart på mig världens förkylning. Mina halsmandlar har seriöst aldrig varit så här stora, man ser dom sticka ut bara jag står normalt, haha. Sen har jag typ nån vätska innanför öronen så jag hör allt ljud 1000 gånger högre vilket ger mig dunderhuvudvärk. Men jag ska inte klaga, för det blev fina bilder i alla fall, haha! Lägger upp dom senare idag om jag orkar. Nu ska jag käka lite glass & drömma mig bort till Upper East Side. Ha en fin fredag! XOXO ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0