Manners take a second look and you'll see there is no one like me.

Har totalt glömt bort att visa er shoppingen från när jag var nere hos farmor och lite annan shopping. Så här kommer alltihop!

Erikshjälpen Dala-Järna. Another jeansjacket. Äntligen har jag skaffat mig en jeansjacka i oversize. Perfekt!

Homemaid. Det kommer eget inlägg om hur jag gjorde. Sjukt vad nöjd jag är!!

Morfars gamla. Fucking amazing. Seriöst. Jag är helt förälskad. Morfar hade koll han!

Erikshjälpen Dala-Järna. Ser fram emot att få känna det här afrika/indie-inspirerade tunna tyget fladdra mot benen i sommar. Lovely.

Erikshjälpen Jönköping. Fina fina underbara detalj. Den är nästan för fin för att ha på sig.

Erikshjälpen Dala-Järna. Lite afrikainspirerat igen. Fy vad den är SNYGG. Den kommer absolut få följa med till Peace and Love tillsammans med ett par grova kängor. Älskar fickorna på den också!

Erikshjälpen Jönköping. Har länge letat efter en sån här klänning och äntligen har jag hittat den perfekta. Den såg inte alls ut så här från början, utan jag och mormor har gjort om den rejält mycket. Den hade t-shirtärmar, var ner till knäna och var riktigt stor överallt. Min mormor kan hon!

Erikshjälpen Dala-Järna. Min första drömfångare, för ynka 20 kronor. SÅ SNYGG.

Erikshjälpen Jönköping. Snyggelisnygga. Man kan aldrig få för många skor, right?

Sedan köpte jag två väskor i Dala-Järna också. Den ena är en resväska som finns på en bild i inlägget där jag la upp massa bilder från farmor-resan och den andra var bara en vanlig mörkröd/lila portfölj med guldspänne. Inget märkvärdigt men ändå riktigt snygg!

Kommentarer
Postat av: Alva Karlsson

Hej fin, fina du! Måste säga att jag äääälskar din kropp och vill säga en sak. Kan du inte ha på dig den där blommiga klänningen, den blåa som du har bild på i det här inlägget. Och använda den som 'dagens outfit' och visa här på bloggen. :) puss <3

Svar: TACK SÅ HEMSKT MYCKET GOA DU!!!! vad superglad jag blev nu!! det kommer upp en outfit imorgon med den klänningen - perfekt va? :) STOR KRAM <3
Amanda Forsell

2012-09-05 @ 19:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0