We laugh until we think we'll die, barefoot on a summer night.


I söndags tog jag och Matilda oss årets första dopp! Fy tusan vad kallt det var!!! Fötterna domnade bort haha. Men ändå värt!

Idag hände en riktigt läskig grej. Jag har rätt mycket problem med min mensvärk, jag spyr osv. Men den här gången har jag känt mig väldigt yr och det har svartnat framför ögonen flera gånger. Och idag när jag var på toa så stod jag och kollade i spegeln och i nästa sekund sitter jag på golvet och har sjukt ont i ryggen. Visade sig att jag svimmat och slagit i ryggen i elementet. Verkligen jätte läskigt med tanke på att jag var själv också, det hade ju kunnat gå riktigt illa om jag slagit i huvudet t.ex. Men imorgon ska jag ringa till ungdomsmottagningen, för att fixa något mot min besvärliga mensvärk, för så här kan jag ju inte ha det längre.

Fick en fråga om när vi har våran vårfest också. Vi har den den 31 maj, alltså nästa torsdag! Så det är inte alls långt kvar :-D Jag längtar så!!!! Den börjar 18:30, så om det är någon som känner för att kika förbi Britsarvsskolan så får man självklart göra det!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kanske hjälper om man inte går runt och super huvudet av sig

2012-05-23 @ 08:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0