Feeling good.



Hej på er underbaringar!!
Jag ska fatta mig kort för jag vet att ingen tycker om mina 20 meter långa inlägg haha. KVÄLLEN VAR BÄST. Åh vad jag hade roligt igår!!! Från början kände jag bara "åååh vad skönt att stanna hemma i min mysiga säng med en fet kopp o'boy och gossip girl" men i sista sekund tänkte jag bara "vad tusan håller jag på med?". Så jag tog mitt pick och pack, satte mig på bussen och hamnade i Floda där jag mötte upp mina homies från Vansbro och det är jag sjukt glad att jag gjorde! LÄTT att jag åker dit nästa år också!! (Om inte någon vill följa med mig till Uppsala, som jag velat dra till i 2 år nu, eftersom att det verkligen är helt jävla galet där på Valborg) Det var stor brasa, dj och fett dansgolv, läskigt folk som hade masker på sig (tradition där tydligen), stånd like real old times, öltält och bar. Mormor berättade att hon också varit där på valborg när hon var i min ålder. Shit vad kul att de behållt de stället och traditionerna med maskerna tex haha!! Gick runt i en timme och pratade med Jacob i telefon innan Jocke och dom kom, så det är därför det är massa bilder på mysiga hus och grejer haha.
Idag kommer jag befinna mig ute i solen med matteboken. Nationella imorgon, tjoho! Kommer gå åt helvete hur jag än gör men försöker att hålla mig positiv ändå! Haha, önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0