Kära läsare,

tack för att ni fortfarande läser min blogg(!) och förlåt för att jag fortsätter att göra er besvikna dag efter dag. Det är många som tjatar på mig. Jag vet inte vad man kan säga mer än att livet kommer emellan. Jag ska verkligen försöka ändra på det så gott det går, men jag känner att jag tappat suget lite. Så det som skulle sitta fint är om ni kunde komma med lite önskemål. Kan vara vad som helst, alla förslag är välkomna! Sedan skulle jag såklart bli superduperglad om vi kunde göra en deal, jag bloggar mer = ni kommenterar mer! Alla som bloggar vet att kommentarer är det absolut bästa som finns och det gör en 1000 gånger mer peppad till att blogga!
Sedan ville jag bara säga att jag finns ju på instagram också, där det är någorlunda mer uppdatering, amandasonja heter jag där! :) Ta hand om er, så hörs vi när era kommentarer börjar rulla in - så det är ni som avgör hur mycket bloggning det blir nu :) Kram till er finisar!

Kommentarer
Postat av: lina

på din förra blogg la du ut bilder på ditt hus, skulle inte du kunna göra det nu också? ni har så fint!

2012-05-12 @ 18:30:04
Postat av: Hanna

FLER OUTFITS!!!

2012-05-12 @ 20:35:08
Postat av: Sofia

Vad har du valt för gymnasium och linje? :-) har du bra betyg? :-) kramis!

2012-05-12 @ 22:09:32
Postat av: Anonym

Frågade dehär för nån månad sen men då fick jag inge svar. Kan du göra en video eller ett inlägg om hur du fyller i dina snygga ögonbryn? Eller du kanske inte gör de?

2012-05-12 @ 22:16:55
Postat av: Anonym

Hej hur gjorde du den dära frisyren på instagram ?:)

2012-05-12 @ 23:39:59
Postat av: Nils

Blogga amanda!! :) <3

2012-05-14 @ 16:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0