I thought I knew it all.


Rockflame.com 99:-

Nu har mina älsklingar kommit!! Mina brillor försvann i Floda på Valborg, buhu :( Men Jacob hittade en sida där det fanns exakt likadana John Lennon-brillor som mina till ett riktigt bra pris! Snabb leveranstid och ingen fraktkostnad heller så jag rekommenderar den sidan verkligen! Haha såg nu att GT hade fått in såna här också... Fan. Hoppas att dom är stora och inte lika små som dom här, vilket jag tycker är snyggast.

Hittade denna på Röda Korset för 20:- i Lördags! Den hade halvlånga ärmar också, men dom fick ryka. Längtar tills jag får bära den här med höga jeansshorts!

Kommentarer
Postat av: felicia

riktigt jävla snygg skjorta!!

2012-05-13 @ 20:02:28
URL: http://fgranath.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0