Future.


Vad har du valt för linje? Har du bra betyg?

Jag har haft väldigt med beslutsångest med gymnasieval. Det fanns så många linjer jag ville gå och som verkade så himla roliga!! Men tillslut blev det Estet musik! De andra valen är Estet media, Sam media, Frisör och Restaurang & livsmedel. Som ni ser är det en himla blandning! Det jag är ute efter är att de här 3 åren ska bli otroligt roliga och att jag samtidigt ska orka med plugget så jag hoppas att Estet musik ger mig det :)
Jag är riktigt nöjd med mina betyg med tanke på hur mycket jag pluggar! Vilket är lika med noll typ. Självklart hade dom kunnat varit bättre, men nu orkar jag inte det, haha. Tänker inte gå ut med exakt vad jag har för betyg men jag kan säga att det består utav både mvg:n, vg:n och g:n! :)

Kommentarer
Postat av: Emma Toresson

Wiiiiie :D :D :D

2012-05-24 @ 12:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0