Dancing barefoot.

Hej godingar!
Fan vad livet är FETT just nu! Dessa dagar har bestått av Hälsinggårdens bal med världens bästa Victoria, fotning och många mysiga timmar på stan med Jessica, ett inspirerande besök på Magasinet med alla nior på Brits, solning, glass, skoprovning och beslutsångest! Idag ska jag ner på stan och välja skor till vårfesten. Som sagt - beslutsångest. De ena är så fina att man får fjärilar i magen bara man tittar på dom, dock känns det som att dom inte kommer att bli använda så mycket efter vårfesten och skolavslutningen. De andra är riktigt snygga och mer enkla och jag kommer absolut kunna använda dom till bara jeansshorts i sommar.
Det är ett riktigt svårt beslut. De första skulle vara SÅ. JÄVLA. FINA. till min klänning, medan de andra skulle vara sjukt användbara senare. Självklart är de också fina till min klänning, men de första är liksom...wow. Nej nu ska jag ner till Scorett och stå där och grubbla en stund. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0