If you fall, I fall harder.


Godagens goaste ni!
Idag blev det en hemma-dag som verkligen behövdes som ni kanske ser? Ser helt förstörd ut haha. Sitter och dricker världens godaste té och chillar med min snarkande vovve bredvid mig. Min mensvärk är så sjukt besvärlig så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Får brutalaste smärtan i magen, stört ont i huvudet, hela kroppen ömmar, blir sjukt illamående som t.om kan bli så illa att jag har spytt, himla trött blir jag också. Alltså varför ska man behöva känna så??? Det är liksom en hel vecka. 12 veckor varje år. 12 veckor som går jag och LIDER. Blir ju typ flera år av mitt liv som jag går och har ont. Värt. Nej nu ska jag ut på en liten promenix med hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0