Gettin' high like empire state building.

Hej gofisar!!
Vilken kväll/natt igår alltså. Riktigt goa människor och så dära! Bra kväll!! Vi åkte som sagt till våran kära vän Rickard som bor i Rättvik. Käkade pizzaaa med hela gänget vilket berstår av Rickards otroligt chilliga kompisar. Fixade oss inför 16+ och förfestade hos R. Dansade skiten ur oss med riktigt nice folk på 16+ där även R och all his mates jobbade. När vi kom hem till R igen somnade Victoria och jag satt på hans köksgolv och käkade chips och väntade på att han skulle komma hem. När han väl gjorde det satt vi kvar på köksgolvet, käkade glass och pratade om livet. Cozy.
Idag har jag och Victoria besökt Ica för frukostinhandling, kikat på Katten i hatten, käkat pizza med hela gänget igen och fått skjuts hem till Falun av Rickard.
Nu ska jag sätta igång med den gigantiska plugghögen och typ gå och dö. Funderar på att åka till Vansbro ikväll på Jockes födelsedagsfest! Men Matilda lockar med myskväll och lite fotning. Fotning skulle inte sitta fel alltså, men jag kanske hinner med båda. Får se hur det blir med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0