Q&A: Gifs'.

"Gör du dina giffar på någon sida på nätet? I så fall vilken? Hittar ingen sida som gör att bilderna blir så stora som dina... Jättefin blogg förresten och skitsnygg är du!"

Tack så jätte mycket gulliga du!! Vad glad jag blir! Jag använder mig av ett riktigt bra program som heter photoscape. Det kan du ladda ner helt gratis här.

När du öppnar det kommer det att se ut så här. Då klickar du på "AniGif" som jag ringat in.

Då ser det ut så här. Du har alla dina bilder till vänster sida som du drar till mitten. För att ändra storlek på gifen drar du i den där lilla rektangeln som är inringad i rött. Sedan kan du ändra tid, ordning och sånt också. Men det är bara att testa sig fram! Hoppas att du blev nöjd med svaret! Kram på dig.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, tack så hemskt mycket! Kram

2012-03-27 @ 22:42:32
URL: http://matildautany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0