Keep it chic. Make it black and white.



Hej på er!
Den svenska björnstammen igår var bättre än jag trodde att det skulle vara!! Dom var faktiskt riktigt bra live! Efter det drog vi till Donken med hela högen :) Sedan gick jag och Jessica hem till henne, käkade chicken mcnuggets och trivdes lite. Nu är jag back in Vansbro och försöker komma på vad jag ska ha på mig imorgon. Tror jag tar någon skjorta till när vi ska gå på stan, så får jag byta om till endast jeans och slappt linne till Avicii. För annars kommer jag svettas ihjäl. Har i alla fall tidsinställt några inlägg åt er! Bra va? :)

Annars kan ni följa min dag på instagram. Antar att jag kommer uppdatera rätt mycket där. Heter amandasonja i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0