The hunger games.



Herrejösses i min själ vilken film! Satt och rös hela filmen igenom. Dock fanns det vissa nackdelar. För det första måste man ha läst böckerna för att kunna förstå på samma sätt. Så om ni ska se filmen, vänta och läs boken först. Hela filmen kommer att bli mycket bättre då, det lovar jag er. Sedan tyckte jag att den var väldigt seg i början till skillnad från slutet då allt gick superduper fort. Så om de hade kortat ner början och gått in mer på slutet så hade det varit perfekt. Men skådespelarna var helt fantastiska! Riktigt riktigt bra!! Cinna och Peeta var väl favoriterna. Jädrar vad Peeta var snygg!! Sedan var den sjukt bra gjord, miljöerna var RIKTIGT bra.
Såklart så tycker jag att boken var bättre än filmen, men så är det ju alltid. Ändå känner jag att jag lätt skulle kunna gå och se den igen ikväll!! Men kort och gott är det en riktgt bra och sevärd film i alla fall.

1 2 3 4 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0