Let's set the world on fire, we can burn brighter than the sun.

Eftersom att jag var "borta" i en vecka, så bjuder jag på en liten bildbomb från mobilen!


Torsdag: Optikern. Isvak!!! Sjukt roligaste och sjukt läskigaste på samma gång!
Fredag: Fikade med Jessica. Var på en Ta till vara på Ingarvet, hittade ett par riktigt fräsiga brillor! Var på secondhandbutik i Norslund där de hade väldigt nice skor faktiskt. Dock var det väldigt ofräscht. Sedan var jag med Mattias på kvällen.
Lördag: Melodifestivalen-mys med Jessica och Maja!!! Riktigt kul! Vid 5-tiden kom Lukas och joinade oss också!
Söndag: Mamma och hela familjen kom och hämtade mig vid halv nio sedan for vi till Vansbro där jag pluggade lite biologi.
Måndag: Bara chillhäng hemma.
Tisdag: Stan med Jessica. Utelåst i 2 timmar så tyckte jag förtjänade lite pizza när jag äntligen kom in.
Onsdag: Stan och mys med bästa Victoria!

Så nu vet ni var jag har hållit hus :) Nu blir det vanlig bloggning igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0