Last night on earth.

God morgon!
Ursäkta för att jag inte bloggat! Fy på mig! Hade verkligen ingen ork igår då jag fick världens mensvärk (som vanligt), sen åkte jag hem till Jocke på kvällen och somnade där på en gång. Skönt. Var i alla fall himla tur att jag inte fick mens på Avicii! Jaaaaa AVICII VAD FAN SKA MAN SÄGA??? Helt jävla underbart magisk!!!!!!! Det var sjukt!!!! Svett, kärlek, underbar musik, UNDERBART FOLK!!!!!!! Galet alltså!!! Satt och kollade på youtube-filmer från det hos Jocke imorse innan han vaknat. Åh vill tillbaka dit alltså!!!!!
Uppdaterar er snart med Stockholms-shoppingen, EH-shoppingen och andra bilder från Stockholm. Ska även leta fram lite nice videos från Avicii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0