Just enough dark to see how you're the light over me.

God kväll!
Skippade bion trots allt. Men det var nog bra för mina halsmandlar har svällt upp till två stora köttbullar. Är ändå sugen på att dra ut..åh. Får se hur jag gör. Ska nog chilla vidare med min té-kopp och några avsnitt av Freeks & Geeks ett tag i alla fall. Skön serie. Har även kikat på bal-/skolavslutningsklänning i nån timme nu. Det börjar dra ihop sig! Problemet är att mina ögon bara ser alla vita klänningar och det går ju inte. Eller jo, på själva skolavslutningen ska jag nog ha en vit, har haft det sen förskolan så det är liksom tradition. Men på balen funderar jag på en blommig, blå eller beige. Blir nog bra vad det än blir, bara det är enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0