The moon is on my side, I have no reason to run.

Hej på er fina ni!
Oj vilken bloggpaus det blev helt plötsligt då. Det var det inte meningen att det skulle bli. Flera som trott att något hänt eller att jag hamnat i en depression. Så är det icke! Jag mår hur bra som helst och jag har haft ett par riktigt roliga dagar, så ni behöver inte oroa er för det! Jag hade helt enkelt ingen lust att blogga. Tänkte köra en "veckan ur min mobil" så ni vet vad som hänt hehe. Men det får bli imorgon eller senare ikväll för nu ska jag käka, ta tag i min garderob och fundera ut vad i hela fridens namn man kan matcha ett par blåa jeans med. Jag har haft svårt för det i flera år nu och det är verkligen ett problem. Sedan ska jag klippa mina naglar kortkort och måla dom sedan ska jag läsa lite i biologiboken. Heja heja, nationella imorgon! Får se hur det går, är lite nervös..

Kommentarer
Postat av: anonym

snälla kan du inte lägga upp bilder på de du fick när du fyllde år? :)

2012-03-13 @ 18:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0