Fråga angående Erikshjälpen.

hej måste bara säga att din blogg är jätte inspirerande,hur bra som helst :) Jag undrar iaf en grej, finns erikshjälpen i falun? isåfall vart? har nämligen letat runt en del på men inte hittat. Tack på förhand!

Svar: Åh vad glad jag blev nu! Att ens blogg är inspirerande är ju verkligen det finaste man kan få höra! Tack så jättemycket!!
TYVÄRR så finns inte Erikshjälpen i Falun. De närmaste butikerna ligger i Dala-Järna (hör till Vansbro kommun och det är där jag brukar fynda), Rättvik och Hedemora. Sedan finns det ju 48 stycken i hela landet, så kolla här om det är någon som ligger i närheten av där eran släkt bor eller något sådant!
Tips på andra bra secondhand-butiker i Falun är Röda Korset och Myrorna. Sedan har jag hört att de ska öppna någon ny uppe på ingarvet också. Får kolla upp det!

image description

Kommentarer
Postat av: Älza

Tjenamors! Det är bra begagnat som kommer flytta till ingarvet då de har varit på slaggatan förut. Jag tror redan dom har flyttat föräääästäään. Hej då!

2012-03-07 @ 17:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0