Everything went upside down in a second and I couldn’t go back to sleep.



Hej på er fina ni!
Hoppas att ni mår bra och att ni är friska. Det är allt annat än vad man kan säga om mig. Jag har åkt på en riktig dunderförkylning, och det är inte roligt kan jag säga er! Speciellt inte när man hade nationellt prov (experiment i biologi) idag och det dessutom är smygpremier av Hungerspelen(!!!) ikväll! Så jag ska försöka sova nu så mycket som jag kan, dricka varmt, peppra med ipren och krya på mig tills ikväll. Jag är så jävla taggad fast ändå inte om ni fattar. Har sett fram emot den här dagen i ett halvår, men kroppen vill inte riktigt samarbeta. Nej, nu ska jag slå på en film att somna till så jag är någorlunda pigg tills ikväll. Ha det bra godingar!

Kommentarer
Postat av: Johan

2012-03-26 @ 05:22:30
URL: http://soulreggaeochfotboll.devote.se
Postat av: Johan

Bra bild.

2012-03-26 @ 05:22:44
URL: http://soulreggaeochfotboll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0