'Cause this is the end of the rainbow, where no one can be too sad.

image description
image description
image description
Lite bilder från gårdagen.

Hej godingar!
Igår drog jag till världens bästa mormor & morfar bara så där. Blev lite Erikshjälpen och massa onyttigheter. Det är helt sjukt vad jag älskar det stället. Jag känner mig så himla fri och oövervinnerlig när jag är där. Direkt när jag klev av bussen, såg Erikshjälpen och kände solen mot ansiktet började jag le. Finns ingen känsla som kan jämföras med den jag känner när jag är där. Lycka räcker inte till. Imorse gick jag upp halv sex för att hinna med bussen, så jag är lite trött nu. Fick förövrigt världens panik nyss när jag trodde att min balklänning var slut. Tror seriöst mitt hjärta hoppade över ett hjärtslag eller två och jag var nära att bryta ihop. Vilken jädra lättnad när jag hittade den igen, herregud. Nu ska jag ta och banka in lite svenska-ord. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0