Cause you know – love, it’s too hard to break.

Här kommer de få saker jag hittade i Stockholm! Nästa gång får vi åka dit och verkligen vara där en hel helg med baaaara shopping.

Underbar tygpåse från Monki, 80:-

Ballt linne från BikBok, 199:- som jag svettades i på Avicii!

Frän tisha från Weekday Vintage, 150:- Ärmarna ryker nog på den här!





Detta var vad jag fick med mig på min och systers lilla stress-shopping på Erikshjälpen i onsdags!

95:- Det här är ren kärlek. Så snygga att jag skulle kunna dö. Älskar de vita sömmarna också.

15:- Man kan aldrig få för många klockor! Bandet ska föreställa vinrött, men man såg det inte så bra på bilden.

Kommentarer
Postat av: emma

hej måste bara säga att din blogg är jätte inspirerande,hur bra som helst :) Jag undrar iaf en grej, finns erikshjälpen i falun? isåfall vart? har nämligen letat runt en del på men inte hittat. Tack på förhand!

2012-03-05 @ 21:36:20
Postat av: Louise

vart ligger erikshjälpen? hört att många varit där, blir nyfiken att gå dit men vet inte vart det ligger :$

2012-03-05 @ 22:43:07
URL: http://louissew.blogg.se/
Postat av: Ida & Jonna

Gosh vad snyggt, tygpåsen var verkligen grym!

2012-03-06 @ 18:04:18
URL: http://theview.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0